Clienţi

Clienți energie electrică

 

Liberalizarea pieței de energie electrică din România a deschis posibilitatea tuturor clienților de a alege furnizorul de energie electrică și de a opta pentru tarife din piața reglementată sau concurențială.

Societatea Electrica Furnizare S.A. este cel mai important furnizor național de energie electrică, oferind cel mai bun raport calitate/preț si servicii de incredere: reacție operativă la cerințele clienților, răspuns optim pentru așteptările acestora și consultanță de specialitate. Astfel, Electrica Furnizare SA asigură o relație directă și un parteneriat de durată.

 

Clienți casnici 

Clienți noncasnici

 

Facturarea consumului de energie electrică

 

Activitatea de facturare a consumului de energie electrică este desfăşurată de Societatea Electrica Furnizare SA, filiala de furnizare a energiei electrice a Grupului Electrica.

Electrica Furnizare oferă clienților săi platforma online MyElectrica. Prin intermediul aplicaţiei, orice client care are acces la internet îşi poate crea un cont și poate transmite indexul autocitit, accesa facturile de energie electrică și efectua plata online a acestora.

 

Plata facturilor de energie electrică

 

În prezent, clienţii Electrica Furnizare au posibilitatea achitării facturii de energie electrică prin următoarele modalităţi de plată:

  • în numerar, prin scanarea codului de bare, se poate efectua la:

-ghișeele unităților bancare;

-comercianți (cu sigla afișată sigla PayPoint sau PAYZONE), stațiile OMV/magazinele Orange, centrele de plată Un-Doi ale Mobile Distribution, prin serviciul Westaco Express;

-terminalele de plată SmartPay amplasate în incinta furnizorului;

-terminalele automate deținute de terțe persoane, prin IDEA Bank;

  • în numerar sau cu cardul emis de banca respectivă, la automate bancare/mașini multifuncționale;
  • prin direct debit;
  • plata prin internet banking;
  • în numerar și prin POS la ghișeele furnizorului;
  • online prin MyElectrica;
  • de pe telefonul mobil, prin aplicația Orange Money;

 

Pentru detalii privind plata facturilor, click aici

 

Clienți gaze naturale

 

Societatea Electrica Furnizare S.A. a obținut, în conformitate cu decizia ANRE 1033\12.07.2017, licența cu nr. 2147\12.07.2017 pentru desfășurarea activității de furnizare a gazelor naturale, cu drept de furnizare pe întreg teritoriul țării.
Serviciul de furnizare a gazelor naturale este disponibil pentru toți clienții casnici și noncasnici, în regim de piață concurențială.

 

Clienți casnici

Clienți noncasnici

 

Facturarea consumului de gaze naturale

 

Activitatea de facturare a consumului de gaze naturale este desfăşurată de către Societatea Electrica Furnizare S.A.
Electrica Furnizare oferă clienților săi platforma online MyElectrica. Prin intermediul aplicaţiei, orice client care are acces la internet îşi poate crea un cont și poate transmite indexul autocitit, accesa facturile de gaze naturale și efectua plata online a acestora.

 

Plata facturilor de gaze naturale

 

În momentul actual, clienţii Electrica Furnizare au posibilitatea achitării facturii de gaze naturale prin următoarele modalităţi de plată:

  • în numerar, prin scanarea codului de bare, se poate efectua la:

-ghișeele unităților bancare;
-comercianți (cu sigla afișată sigla PayPoint sau PAYZONE), stațiile OMV/magazinele Orange, centrele de plată Un-Doi ale Mobile Distribution, prin serviciul Westaco Express;

-terminalele de plată SmartPay amplasate în incinta furnizorului;
-terminalele automate deținute de terțe persoane, prin IDEA Bank;

  • în numerar sau cu cardul emis de banca respectivă, la automate bancare/mașini multifuncționale;
  • plata prin internet banking;
  • în numerar și prin POS la ghișeele furnizorului;
  • online prin MyElectrica;
  • de pe telefonul mobil, prin aplicația Orange Money;