Alegeţi judeţul pentru care doriţi date de contact

RACORDARE: P-ţa Consiliului Europei nr. 1, Alba Iulia, Jud. Alba, 510096
0258 805 999
office.alba@distributie-energie.ro

FURNIZARE: Bd. Ferdinand, nr. 83, Alba Iulia, Jud.Alba, 510146
0258 805 939
afee.alba@electricafurnizare.ro

RACORDARE: Pentru racordarea la reţeaua electrică, vă rugăm să vă adresaţi distribuitorului din zonă. Grupul Electrica nu acoperă aceasta zonă.

FURNIZARE: Pentru mai multe detalii referitoare la furnizarea de energie electrică, vă rugăm să vă adresaţi Electrica Furnizare.

RACORDARE: Pentru racordarea la reţeaua electrică, vă rugăm să vă adresaţi distribuitorului din zonă. Grupul Electrica nu acoperă aceasta zonă.

FURNIZARE: Pentru mai multe detalii referitoare la furnizarea de energie electrică, vă rugăm să vă adresaţi Electrica Furnizare.

RACORDARE: Pentru racordarea la reţeaua electrică, vă rugăm să vă adresaţi distribuitorului din zonă. Grupul Electrica nu acoperă aceasta zonă.

FURNIZARE: Pentru mai multe detalii referitoare la furnizarea de energie electrică, vă rugăm să vă adresaţi Electrica Furnizare.

RACORDARE: Str.Griviţei nr.32, Oradea, Jud. Bihor, 410520
0259 405702
sdoradea@tnd.electrica.ro

FURNIZARE: Str. Dimitrie Cantemir, nr. 26, Oradea, Jud. Bihor, 410519
0259 405 970
afee.oradea@electricafurnizare.ro

RACORDARE: Str. Vasile Conta, nr. 11, Bistrița, Jud. Bistrița-Năsăud, 420025
0263 205 702
sdbistrita@tnd.electrica.ro

FURNIZARE: Str. Vasile Conta, nr. 11, Bistrița, Jud. Bistrița-Năsăud, 420025
0263 205 910
afee.bistrita@electricafurnizare.ro

RACORDARE: Pentru racordarea la reţeaua electrică, vă rugăm să vă adresaţi distribuitorului din zonă. Grupul Electrica nu acoperă aceasta zonă.

FURNIZARE: Pentru mai multe detalii referitoare la furnizarea de energie electrică, vă rugăm să vă adresaţi Electrica Furnizare.

RACORDARE: Str. Pictor Luchian nr. 25, Brasov, Jud. Brasov, 500193
0268 305 999
sdee_bv@electricats.ro

FURNIZARE: Str. Pictor Luchian, nr. 25, bl. 31, Brasov, Jud.Brasov, 500193
0268 305 278
afee.brasov@electricafurnizare.ro

RACORDARE: Str. Plevna nr. 23, Brăila, Jud. Brăila, 810650
0239605702
office.braila@mnd.electrica.ro

FURNIZARE: Str. Calea Călăraşi nr. 48, Brăila, Jud. Braila, 810010
0239 605 902
office.ploiesti@electricafurnizare.ro

RACORDARE: Pentru racordarea la reţeaua electrică, vă rugăm să vă adresaţi distribuitorului din zonă. Grupul Electrica nu acoperă aceasta zonă.

FURNIZARE: Pentru mai multe detalii referitoare la furnizarea de energie electrică, vă rugăm să vă adresaţi Electrica Furnizare.

RACORDARE: Str. Mareşal Al.Averescu nr. 3, Buzău, Jud. Buzau, 120257
0238405701
office.buzau@mnd.electrica.ro

FURNIZARE: Str. Mareşal Al.Averescu nr. 3, Buzău, Jud. Buzau, 120257
0238 405 898
office.ploiesti@electricafurnizare.ro

RACORDARE: Pentru racordarea la reţeaua electrică, vă rugăm să vă adresaţi distribuitorului din zonă. Grupul Electrica nu acoperă aceasta zonă.

FURNIZARE: Pentru mai multe detalii referitoare la furnizarea de energie electrică, vă rugăm să vă adresaţi Electrica Furnizare.

RACORDARE: Pentru racordarea la reţeaua electrică, vă rugăm să vă adresaţi distribuitorului din zonă. Grupul Electrica nu acoperă aceasta zonă.

FURNIZARE: Pentru mai multe detalii referitoare la furnizarea de energie electrică, vă rugăm să vă adresaţi Electrica Furnizare.

RACORDARE: Str. Taberei, nr. 20, Cluj, Jud. Cluj-Napoca, 400512
0264 205702
sdcluj@tnd.electrica.ro

FURNIZARE: Str. Memorandumului, Nr. 27, Cluj-Napoca, Jud. Cluj, 400114
0264 205 917
afee.cluj@electricafurnizare.ro

RACORDARE: Pentru racordarea la reţeaua electrică, vă rugăm să vă adresaţi distribuitorului din zonă. Grupul Electrica nu acoperă aceasta zonă.

FURNIZARE: Pentru mai multe detalii referitoare la furnizarea de energie electrică, vă rugăm să vă adresaţi Electrica Furnizare.

RACORDARE: Str. Lunca Oltului nr. 9 A, Sfantu Gheorghe, Jud. Covasna, 520036
0267 305 999
sdee_cv@electricats.ro

FURNIZARE: Str. Daczo, nr. 2, Harghita, Jud. Covasna, 520019
0267 314 807
afee.covasna@electricafurnizare.ro

RACORDARE: Str. Domnească nr. 236, Târgoviște, Jud.Dâmbovița, 130016
0245205702
office.dambovita@mnd.electrica.ro

FURNIZARE: Str. Gimnaziului, nr. 15, Târgoviște, Jud. Damboviţa 130017
0245 205 921
office.ploiesti@electricafurnizare.ro

RACORDARE: Pentru racordarea la reţeaua electrică, vă rugăm să vă adresaţi distribuitorului din zonă. Grupul Electrica nu acoperă aceasta zonă.

FURNIZARE: Pentru mai multe detalii referitoare la furnizarea de energie electrică, vă rugăm să vă adresaţi Electrica Furnizare.

RACORDARE: Str. Nicolae Bălcescu nr. 35A, Galați, Jud. Galați, 800001
0236 305 701
office.galati@mnd.electrica.ro

FURNIZARE: Str. Basarabiei nr. 47, bl. A10A, Galați, Jud. Galati, 800150
0236 305 710
office.ploiesti@electricafurnizare.ro

RACORDARE: Pentru racordarea la reţeaua electrică, vă rugăm să vă adresaţi distribuitorului din zonă. Grupul Electrica nu acoperă aceasta zonă.

FURNIZARE: Pentru mai multe detalii referitoare la furnizarea de energie electrică, vă rugăm să vă adresaţi Electrica Furnizare.

RACORDARE: Pentru racordarea la reţeaua electrică, vă rugăm să vă adresaţi distribuitorului din zonă. Grupul Electrica nu acoperă aceasta zonă.

FURNIZARE: Pentru mai multe detalii referitoare la furnizarea de energie electrică, vă rugăm să vă adresaţi Electrica Furnizare.

RACORDARE: Str. Kossuth Lajos nr.1, Miercurea Ciuc, Jud. Harghita, 530220
0266 205 999
sdee_hr@electricats.ro

FURNIZARE: Str. Marton Aron, nr. 38A, Miercurea Ciuc, Jud. Harghita,540058
0266 205 960
afee.harghita@electricafurnizare.ro

RACORDARE: Pentru racordarea la reţeaua electrică, vă rugăm să vă adresaţi distribuitorului din zonă. Grupul Electrica nu acoperă aceasta zonă.

FURNIZARE: Pentru mai multe detalii referitoare la furnizarea de energie electrică, vă rugăm să vă adresaţi Electrica Furnizare.

RACORDARE: Pentru racordarea la reţeaua electrică, vă rugăm să vă adresaţi distribuitorului din zonă. Grupul Electrica nu acoperă aceasta zonă.

FURNIZARE: Pentru mai multe detalii referitoare la furnizarea de energie electrică, vă rugăm să vă adresaţi Electrica Furnizare.

RACORDARE: Pentru racordarea la reţeaua electrică, vă rugăm să vă adresaţi distribuitorului din zonă. Grupul Electrica nu acoperă aceasta zonă.

FURNIZARE: Pentru mai multe detalii referitoare la furnizarea de energie electrică, vă rugăm să vă adresaţi Electrica Furnizare.

RACORDARE: Pentru racordarea la reţeaua electrică, vă rugăm să vă adresaţi distribuitorului din zonă. Grupul Electrica nu acoperă aceasta zonă.

FURNIZARE: Pentru mai multe detalii referitoare la furnizarea de energie electrică, vă rugăm să vă adresaţi Electrica Furnizare.

RACORDARE: Str. Victoriei, nr. 64, Baia Mare, Jud.Maramures, 430141
0262 205999
sdbaiamare@tnd.electrica.ro

FURNIZARE: Str. George Coșbuc, nr. 14, Baia Mare, Jud. Maramures, 430245
0262 205 910
afee.baiamare@electricafurnizare.ro

RACORDARE: Pentru racordarea la reţeaua electrică, vă rugăm să vă adresaţi distribuitorului din zonă. Grupul Electrica nu acoperă aceasta zonă.

FURNIZARE: Pentru mai multe detalii referitoare la furnizarea de energie electrică, vă rugăm să vă adresaţi Electrica Furnizare.

RACORDARE: Str. Calarasilor nr.103, Targu Mures, Jud. Mures, 540320
0265 205 999
sdee_ms@electricats.ro

FURNIZARE: Str. Calarasilor nr.103, Targu Mures, Jud. Mures, 540320
0265 205 910
afee.mures@electricafurnizare.ro

RACORDARE: Pentru racordarea la reţeaua electrică, vă rugăm să vă adresaţi distribuitorului din zonă. Grupul Electrica nu acoperă aceasta zonă.

FURNIZARE: Pentru mai multe detalii referitoare la furnizarea de energie electrică, vă rugăm să vă adresaţi Electrica Furnizare.

RACORDARE: Pentru racordarea la reţeaua electrică, vă rugăm să vă adresaţi distribuitorului din zonă. Grupul Electrica nu acoperă aceasta zonă.

FURNIZARE: Pentru mai multe detalii referitoare la furnizarea de energie electrică, vă rugăm să vă adresaţi Electrica Furnizare.

RACORDARE: Str. Marăşeşti nr. 44, Ploiești, Jud. Prahova, 100024
0244405701
office.prahova@mnd.electrica.ro

FURNIZARE: Bd. Republicii, nr. 269, Ploiești, Jud. Prahova, 10039
0244 405 970
office.ploiesti@electricafurnizare.ro

RACORDARE: Str. Mircea cel Bătrân, nr. 10, Satu Mare, Jud. Maramures, 440012
0261 805702
sdsatumare@tnd.electrica.ro

FURNIZARE: Str. Magnoliei nr.37/A, Satu-Mare, Jud. Satu Mare, 440198
0261 805 933
afee.satumare@electricafurnizare.ro

RACORDARE: Bd. Mihai Viteazu, nr. 79, Zalău, Jud. Sălaj, 450099
0260 605702
sdzalau@tnd.electrica.ro

FURNIZARE: Bd. Mihai Viteazu, bl.IJGCL, nr. 21, parter, Zalau, Jud. Salaj, 450062
0260 605 890
afee.zalau@electricafurnizare.ro

RACORDARE: Str. Uzinei nr. 1-7, Sibiu, Jud.Sibiu, 550253
0269 205 999
sdee_sb@electricats.ro

FURNIZARE: Str. Uzinei, bl. 7 A, Sibiu, Jud.Sibiu, 550253
0269 205 917
afee.sibiu@electricafurnizare.ro

RACORDARE: Pentru racordarea la reţeaua electrică, vă rugăm să vă adresaţi distribuitorului din zonă. Grupul Electrica nu acoperă aceasta zonă.

FURNIZARE: Pentru mai multe detalii referitoare la furnizarea de energie electrică, vă rugăm să vă adresaţi Electrica Furnizare.

RACORDARE: Pentru racordarea la reţeaua electrică, vă rugăm să vă adresaţi distribuitorului din zonă. Grupul Electrica nu acoperă aceasta zonă.

FURNIZARE: Pentru mai multe detalii referitoare la furnizarea de energie electrică, vă rugăm să vă adresaţi Electrica Furnizare.

RACORDARE: Pentru racordarea la reţeaua electrică, vă rugăm să vă adresaţi distribuitorului din zonă. Grupul Electrica nu acoperă aceasta zonă.

FURNIZARE: Pentru mai multe detalii referitoare la furnizarea de energie electrică, vă rugăm să vă adresaţi Electrica Furnizare.

RACORDARE: Pentru racordarea la reţeaua electrică, vă rugăm să vă adresaţi distribuitorului din zonă. Grupul Electrica nu acoperă aceasta zonă.

FURNIZARE: Pentru mai multe detalii referitoare la furnizarea de energie electrică, vă rugăm să vă adresaţi Electrica Furnizare.

RACORDARE: Pentru racordarea la reţeaua electrică, vă rugăm să vă adresaţi distribuitorului din zonă. Grupul Electrica nu acoperă aceasta zonă.

FURNIZARE: Pentru mai multe detalii referitoare la furnizarea de energie electrică, vă rugăm să vă adresaţi Electrica Furnizare.

RACORDARE: Pentru racordarea la reţeaua electrică, vă rugăm să vă adresaţi distribuitorului din zonă. Grupul Electrica nu acoperă aceasta zonă.

FURNIZARE: Pentru mai multe detalii referitoare la furnizarea de energie electrică, vă rugăm să vă adresaţi Electrica Furnizare.

RACORDARE: Bd. Independenţei nr. 2, Focsani, Jud. Vrancea, 620015
0237 205 701
office.vrancea@mnd.electrica.ro

FURNIZARE: Bd.Independenței, nr. 2, Focșani, Jud. Vrancea, 620015
0237 205 891
office.ploiesti@electricafurnizare.ro

Cele mai frecvente întrebări

  • Cererea de încheiere a contractului cuprinzând datele de contact, declarația pe propria răspundere că în spațiul respectiv se desfășoară numai activități casnice, precum și opțiunea privind tariful aplicat (în cazul contractului reglementat), respectiv oferta-tip aleasă (în cazul în care se alege o ofertă-tip);
  • Actul de identitate al solicitantului (se prezintă în original și se depune în copie);
  • Actul de proprietate sau alt document care să ateste dreptul de folosință asupra spațiului care face obiectul locului de consum respectiv (documentul se prezintă în original și se depune în copie). În cazul în care clientul final nu deține un astfel de document, sau documentul respectiv nu are caracter definitiv, dar acesta declară pe propria răspundere că folosește legal imobilul ce reprezintă locul de consum, atâta timp cât locul de consum nu este revendicat de o altă persoană, furnizorul poate încheia contract de furnizare a energiei electrice pe durată limitată de timp, de cel mult un an, cu posibilitate de prelungire. În acest caz, la solicitarea furnizorului, solicitantul trebuie să constituie o garanție. Solicitantul trebuie să constituie garanție și în cazul în care este client temporar (durată de existență mai mică de 6 luni);
  • Acordul scris al proprietarului de drept al spațiului, în cazul în care solicitantul are calitatea de chiriaș / concesionar sau o altă calitate similară care atestă dreptul de folosință temporară a locului de consum, dacă această mențiune nu se regăsește înscrisă în actul de deținere a spațiului.
  • Cererea de încheiere a contractului cuprinzând denumirea solicitantului, sediul acestuia, telefonul, faxul, adresa de email, numele reprezentanților legali, precum și opțiunea privind oferta aleasă, în cazul în care clientul alege o ofertă-tip;
  • Certificatul de înregistrare de la Camera de Comerț și Industrie – Oficiul Național al Registrului Comerțului, codul fiscal, contul bancar de virament, denumirea băncii prin care se derulează plățile. În cazul în care solicitantul nu deține aceste documente, se prezintă documentele de identificare, conform legislației aplicabile. Documentele se prezintă în original și se depun în copie;
  • Actul de proprietate sau alt document care să ateste dreptul de folosință asupra spațiului care face obiectul locului de consum respectiv (documentul se prezintă în original și se depune în copie). În cazul în care clientul final nu deține un astfel de document, sau documentul respectiv nu are caracter definitiv, furnizorul are dreptul de a solicita garantarea serviciului de furnizare și de a încheia un contract de furnizare a energiei electrice pe durată limitată, de cel mult un an, cu posibilitate de prelungire;
  • Acordul scris al proprietarului de drept al spațiului, în cazul în care solicitantul are calitatea de chiriaș / concesionar sau o altă calitate similară care atestă dreptul de folosință temporară a locului de consum, dacă această mențiune nu se regăsește înscrisă în actul de deținere a spațiului;
  • Certificatul de racordare sau avizul tehnic de racordare – dacă OR nu a emis certificatul de racordare – se preia de la contractul de rețea;
  • Documentele justificative pentru a beneficia de serviciul universal, dacă clientul solicită acest tip de serviciu.

Blocarea sau suspiciunea privind funcționarea incorectă a contorului poate fi anunțată la furnizor sau la operatorul de distribuție în scris (prin poștă, email sau fax, pe adresele de contact afișate în factură, sau prin prezentare directă la ghișeele de relații cu clienții) sau telefonic, prin apelarea serviciului Call Center al furnizorului, la numărul de telefon afișat pe factură.

Dacă utilizatorul sesizează operatorului de distribuție (OD), direct sau prin intermediul furnizorului, că echipamentul de măsurare (contorul) este suspect de înregistrări eronate, OD efectuează o verificare la locul funcționării, cu acceptul și în prezența utilizatorului și a furnizorului, iar constatările se înscriu într-un proces-verbal semnat de părți.

Echipamentul de măsurare demontat se verifică în laborator metrologic autorizat, care stabilește eroarea de înregistrare. Costul lucrărilor de verificare, demontare și remontare a grupului de măsurare se suportă de către OD, inclusiv în cazul în care sesizarea se dovedește a fi neîntemeiată. În situația unei noi reclamații neîntemeiate a utilizatorului, efectuată în următoarele 12 luni de la reclamația neîntemeiată ale cărei costuri au fost suportate de către OD, costul se plătește de către utilizator, prin intermediul furnizorului.

Recalcularea consumului de energie electrică pe perioada în care în care contorul a fost blocat sau a înregistrat incorect consumul de energie electrică se efectuează conform Ordinului ANRE nr. 121/2015.

Transmiterea indexului autocitit se poate face prin următoarele modalități:

– telefonic, la numărul 0800800048 (apelul este gratuit)
– online, prin MyElectrica
– prezentarea la un ghișeu de relații cu clienții

Pentru a fi preluat la facturare, indexul autocitit trebuie comunicat în perioada afișată pe factură.

Informația referitoare la soldul la zi, fără a fi necesară interacțiunea cu un operator Call Center, se poate obține la numărul de telefon 0244406006, tasta 4. Autentificarea se face pe baza codului ATM afișat pe factura de energie electrică.

Pentru a primi factura în format electronic, pe e-mail, este necesară înregistrarea în aplicația online MyElectrica și acceptarea condițiilor privind transmiterea de către furnizor a facturii în acest format.

În maximum 10 zile lucrătoare de la data apariției supratensiunii accidentale, clientul casnic trebuie să transmit furnizorului o solicitare scrisă pentru acordarea despăgubirilor. În situația în care, din motive obiective, cererea se transmite mai târziu ( la data luării la cunoștință a producerii supratensiunii accidentale), aceasta trebuie să fie însoțită de documentele care să justifice depășirea termenului inițial.

După primirea cererii, în maximum 3 zile lucrătoare furnizorul va analiza dacă locul de consum unde s-a produs evenimentul este alimentat cu energie electrică în baza unui contract de furnizare a energiei electrice și dacă a fost depusă în termen. În cazul în care sunt îndeplinite aceste condiții, cererea va fi transmisă operatorului de rețea (OR), care are obligația ca în termen de 10 zile lucrătoare să programeze de comun acord cu clientul data verificării la locul de consum. OR analizează la fața locului incidentul reclamat și întocmește un proces – verbal de constatare.
În termen de 3 zile lucrătoare de la verificare, OR înștiințează furnizorul cu privire la acordarea/neacordarea despăgubirilor, urmând ca furnizorul să transmit clientului înștiințarea primită de la OR în următoarele 3 zile lucrătoare.

  • În termen de 60 de zile lucrătoare de la primirea înștiințării, dacă clientul este îndreptățit să primească despăgubiri, trebuie să prezinte documentele justificative în vederea calculării despăgubirilor (termenul poate fi prelungit cu maximum 30 de zile dacă clientul dovedește cu documente justificative motivul întemeiat al depășirii termenului):  documentele de achiziție a receptorului electrocasnic deteriorat (factură/ chitanță/ bon fiscal etc), sau o declarație pe propria răspundere cu privire la data achiziției receptorului electrocasnic,
  • documentele aferente contravalorii reparaţiei receptorului electrocasnic deteriorat (factură/ chitanță/ bon fiscal etc.), sau în cazul în care reparaţia nu este posibilă, confirmarea scrisă din partea operatorului economic specializat că reparația nu se poate efectua.

În maxim 3 zile lucrătoare de la primire, documentele primite de la client se transmit la OR care este obligat ca în termen de 5 zile lucrătoare să stabilească cuantumul despăgubirilor și să transmit furnizorului procesul-verbal pentru acordarea despăgubirilor în baza căruia se vor achita despăgubirile cuvenite.