SPECIALIST ANALIZA DATE SI TENDINTE DE PIATA

Responsabilități:

•Responsabil pentru dezvoltarea şi coordonarea implementării strategiei de îmbunătățire a experienţei Clientului prin implementarea şi utilizarea instrumentului NPS în companiile Grupului Electrica;
•Stabilirea obiectivelor pentru companiile Grupului Electrica în vederea implementării direcţiilor stabilite în strategia de îmbunătățire a experienţei Clientului în relaţia cu companiile Grupului Electrica şi acordarea de suport în implementarea acţiunilor de îmbunătățire stabilite;
•Definirea cerinţelor pentru top down NPS: metodologia de eșantionare, metoda de colectare a datelor, metoda de evaluare, chestionarul, frecvenţă;
•Definirea planului de implementare a bottom up NPS şi a touchpoints;
•Analiza proceselor existente privind serviciile oferite clienţilor şi a managementului relaţiei cu clienţii în vederea identificării masurilor de îmbunătățire şi stabilirii de priorităţi;
•Definirea proceselor care să stea la baza dezvoltării strategiei experienţei Clientului, identificarea problemelor, stabilirea măsurilor adecvate si pregătirea planului detaliat de implementare;
•Definirea indicatorilor de măsurare a experienţei clienţilor pentru o îmbunătățire permanentă a proceselor
•Coordonarea şi controlul asupra sistemului stabilit pentru o mai bună experienţă a clienţilor;
•Coordonarea altor studii/cercetări cantitative şi calitative dedicate dezvoltării de produse şi/sau optimizării serviciilor prestate.

Profilul candidatului

•Absolvent de studii superioare, de preferat in Marketing, Sociologie, Matematică sau Economie, cu diploma de licenta (MBA sau alte cursuri de specializare profesionala reprezinta avantaj);
•Minim 3 ani de experiență în studii de piaţă, cercetări sociologice, marketing, relaţii cu clienţii, vânzări, servicii;
•Abilități demonstrabile de gândire strategică în ceea ce privește afacerile, produsele, provocările într-un mediu de business;
•Cunoaşterea aspectelor relevante ale pieţelor retail de gaz şi electricitate din Romania constituie un avantaj;
•Cunoștințe foarte bune ale pachetului MS Office (MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook, MS Word, MS Project);
•Cunoștințe avansate de analiză statistică (SPSS sau similar);
•Experiența de lucru într-un mediu aflat într-o continuă schimbare;
•Bună cunoaștere a limbii engleze;
•Capacitate de sinteză şi analiză;
•Orientare către Client;
•Abilitatea de a lucra într-un mod structurat;
•Abilități de organizare, planificare, comunicare si prezentare;
•Orientare către soluționarea problemelor și managementul prin excelenţă al performanţei şi proceselor;
•Disponibilitate pentru călătorii de afaceri și pentru un program de lucru sustinut, intr-un mediu aflat intr-o continua schimbare;
•Inalte standarde etice.